Răspunsuri

2014-10-19T17:20:17+03:00
Cartea perfecta este cea care te captiveaza si iti deschide  un taram al misterului in fata
1 3 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-19T17:23:35+03:00
Cartea perfecta e una plina de inventii.Pentru mine o carte perfecta este o carte care ma inspira,iar cind o citesc,parca imi da aripi.Nu e nevoie sa fie ilustrata cu imagini e suficent doar sa citesti un pasaj pe care nici nu il poti descrie in cuvinte...Cartea perfecta este o carte care doar ii citesti titlul si simti cum iti lumineaza inima.
poti sa mai pui intrebari simple si sa il pui pe primul loc te rog ? am nevoie de puncte