456 de copiii sun in scoala prmara. dinte ei 178 de copii iau masa de pranz la cantina scolii. iar 87 de copii ramna la pregatire pentru scoala .
a) cati copii nu iau masa la cantina???
b) si cat copii nu raman la pregatire???

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-19T17:17:14+03:00
Cati elevi nu iau masa de pranz la cantina? 456-178=278  2.Cati elevi nu raman la programul suplimentar? 456-87=369
2014-10-19T17:17:49+03:00