·(0,5)^{2} - 8 \frac{1}{3} ori \sqrt{0,0009} + 2 \sqrt{3}( \sqrt{1 \frac{1}{3} } - \sqrt{3} )
N-am mai facut de 5 luni exercitii cu radical si acum intram direct in cele mai grele din culegere... asta e singurul care nu-l stiu.

Sper ca se intelege, in cuvinte ar veni (-0,5)² - 8 intregi 1 supra 3 ori radical din 0,0009 + 2 radical din 3 ori ( radical din 1 intreg 1 supra 3 minus radical din 3 )

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-19T17:19:07+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
...=0,25-\dfrac{25}{3}\cdot\dfrac{3}{100}+2\sqrt3\left(\dfrac{2}{\sqrt3}-\sqrt3\right)=\dfrac14-\dfrac14+4-6=-2

Am folosit:
\sqrt{0,0009}=\sqrt{\dfrac{9}{10000}}=\dfrac{3}{100}
(\sqrt3)^2=3
\sqrt{1\dfrac13}=\sqrt{\dfrac43}=\dfrac{2}{\sqrt3}
Si am inmultit 2√3 cu fiecare termen din paranteza.


1 5 1
2014-10-19T17:27:08+03:00
0.25 -25 supra 3 ori 0.03 +2 radical din 3 (radical din 4 pe 3 - radical din 3 )...inmultesti 2 radical din3 cu fiecare termen din paranteza..si incerci dupa sa rezolvi