despre ce?
este o tema de dirigentie -noi si televizorul
uitate ca am scri ceva pentru marianalecu33
unn inceput bun
mai vreau cateva detalii despre televizorul in vi\t\ noastra -efectele negative si pozitive

Răspunsuri

2014-10-19T17:04:57+03:00
In compunere asta voi dem ca televizorul este daunator dac ne uitam merau la el la fel ca si calculatorul.
O sa incep cu un prim argument fiecare copil isi petrece mai mult de un sfert din zi la televizor sau calculator,desi ce facem nu e bine noi tot continuam sa ne jucam pe calculator sau televizor in loc sa ieim afara sa ne jucam un joc super recreativ.
Un al argument sa te uiti la televizor uneori este chiar creativ pentru uni care se uita la canale creative.
In concluzie sa te uiti la TV este si interesant dar si daunator.
:)))
13 4 13
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-19T17:08:04+03:00
Intr-o zi de vara eu cu prietenii mei am iesit sa jucam fotbal.Atunci imi spune fratele meu ca a inceput un film tare la tv.Eu am lasat totul si am fugit in casa. Am stat o ora si ceva la acel film.Eu am realizat ca am lasat ceva mai frumos pentru a vedea un film care nu este educativ.
un inceput bun
multumesc
ma mai poti ajuta cu cateva detalii cum ar fi rolul ,efectele negative si pozitive ale tv in viata noastra?