Răspunsuri

2014-10-19T17:02:01+03:00
In zona gatului si este cel mai mare muschi din corp
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-19T18:15:21+03:00
Muschiul sternocleidomastoidian este un muschi in zona gatului, care ajuta la intoarcerea capului.
Denumirea acestuia provine din alipirea zonei de unde proneste (stern), pe unde trece (clavicula) si unde ajunge (mastoida - o zona din creier)
Sper ca te-am ajutat!