Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-19T16:54:15+03:00
Din literatura noi,oamneii culegem multa intelepciune,toleranta si lucruri care ne ajuta in viata.Literatura este o magica poveste deoarece ea ne lumineaza sufletul si ne deschide calea cea mai buna pe care trebuie sa o parcurgem in viata...
Pune te rog ca fiind cel mai bun...am nevoie de puncte..sper sa te ajute ceea ce am scris...:P
2014-10-19T17:01:38+03:00
In orice carte se scrie o poveste de viata, care ca orice poveste de viata este nesfarsita.
1 5 1