Va rog sa ma ajutati urgent! Alcatuiti enunturi in care numeralele saptesi al saptelea

cu valoare adjectivala sa aiba functia sintactica de atribut adjectival.Multumesc!

2
Vreti ?
Locul sapte imi revine mie.
Al saptelea trandafir l-am primit chiar de ziua mea.
Nu e bun
Da ai dreptate am gresit
DOAMNE, ERA CORECT.

Răspunsuri

2014-02-25T18:19:55+02:00
Locul sapte imi revine mie.
Al saptelea trandafir l-am primit chiar de ziua mea.
Locul sapte imi revine mie.
Al saptelea trandafir l-am primit chiar de ziua mea.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-25T18:22:40+02:00
Sapte elevi au fugit de la ore.
In excursie au fost decat sapte elevi.
In al saptelea bughet s-a gasit un ghiocel.
Al saptelea baiat nu a mai jucat fotbal.

18 4 18