Răspunsuri

2014-10-19T16:46:04+03:00
Pai ultima carte citita de tine este?apoi te gandesti de ce ai citit-o si de ce ti-a placut.
Trebuie sa te gandesti la ultime carte sau poveste citita si apiu sa spui cine a scris si povestesti despre personajul principal( cine e, ce facea ,il caracterozezi iar apoi spui niste intamplari pe scurt) inchei spunand ca a fost o carte frumoasa care te-a inspirat si ti-a dat o lectie despre...Bafta
ms
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-19T16:51:09+03:00
In introducere poti spune ca : Am inceput sa citesc cartea ( spui numele cartii) acum 2 saptamani . Nu credeam ca o sa-mi placa , dar citind si tot citind am inceput sa o ador . Asteptam cu sufletul la gura sa vad ce ce va mai intampla.
Cuprins : Spui ce personaje ti-au placut si de ce . Care a fost momentul tau favorit... etc . Si poti spune ca ai terminat cartea intr-un timp foarte scurt pentru ca citeai multe pagini pe zi . Poti spune 2 argumente pentru a le recomanda si altor elevi sa citeasca cartea etc.
Incheiere ; Aici poti spune ca finalul a fost impresionant si s-a terminat frumos sau poti spune ca te-a luat prin surprindere si ca ai mai vrea sa citesti si alte opere de a autorului . Sper ca te-am ajutat