Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-19T16:39:12+03:00
Varul meu este lent la minte  . 
Unchiul meu nu mai este statornic .
 Eu sunt grabit / grabita cand ma duc la scoala . 
Nimeni nu este urat , omul este frumos pentru ce este el .
1 5 1
2014-10-19T16:40:37+03:00
Bunica ei mergea mai lent .
El era un calator grabit .
Oameni din statie aveau un limbaj urat
Ei erau statornici in privinta copilului