Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-19T16:43:34+03:00
Nu stiu texul dar pot sa te ajut . Poti spune in introducere ca : Texul Lasa-mi , toamna de Ana Blandiana este o opera lirica ,apoi in cuprins spui de ce . Poti folosi patricularitatile operei lirice : adica : ce figuri de stil sunt folosite , ce imagini artistice , ce moduri de expunere (de obicei in textele lirice predomina Descrierea) , ce sentimente si stari sunt transmise (bucurie, fericire, tristete, melancolie, suparate) . Mai poti spune ce rima exista in fiecare strofa, care este masura versurilor, cate versuiu sunt intr-o strofa , cate strofe sunt etc . .... poti spune cate ceva si despre autoare....
In incheiere spui o concluzie : Avand in vedere cele prezentate Textul este o opera lirica sau altceva... Sper ca te-am ajutat
2014-10-19T16:59:26+03:00
In introntroducere definitia genului liric, in cuprins spui de ce crezi ca apartine genului liric iar la final concluzia:in concluzie am dem ca opera ... e o opera lirica