Răspunsuri

2014-10-19T16:08:11+03:00
Aria triunghiului dreptunghic este cateta1 inmultit cu cateta2 totul supra 2
Asta stiu,insa cu ipotenuza cum o calculez?
aplicand teorema lui pitagora
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-19T16:09:33+03:00
Ipotenuza la patrat si rez impartit la 4 :)
Uite am perimetrul de 20 si diagonala de 6 insa nu imi da si cealalta diagonala si imi zice sa aflu ariaa!! ma omoara geometria..