Răspunsuri

2014-10-19T16:02:24+03:00
''Instalarea toamnei''                                                                                           ''Toamna''                                                                                                                      
2 3 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-19T16:03:56+03:00
 "Instalarea toamnei " poate fi titlul 
In aceasta compunere poti spune cum vine toamna si se instaleaza , adica ce le face frunzelor , cum este vremea ..etc . 
stiu doar ca diriginta ne-a spus ca sa prezentam in compunere instalarea toamnei
si sa folosim un titlu mai special
Pai este special