Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-19T16:00:21+03:00
a) adverb + substantiv: azi-dimineaţă, ieri-noapte, mâine-seară;
b) adverb + adverb: oriunde, oarecum, orişicând, târâş-grăpiş;
c) prepoziţie + adverb: de abia, până când, până unde, dincotro.
1 5 1
2014-10-19T16:10:37+03:00
Abia, asa, bine, rau,mereu,incet,repede,usor,greu,amar,frateste,omeneste,prieteneste,poate,probabil,poate,parca,posibil,mult,putin

1 5 1