Redacteaza un text de 10-12 randuri in care sa descrii un peisaj de toamna. In compunerea ta trebuie:
- sa surprinzi particularitatile peisajului de toamna .
- sa utilizezi modul de expunere adecvat .
- sa ai un continut adecvat tipului de text si cerintei formulate .
- sa te inscrii in limitele de spatiu indicate .

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-19T15:52:36+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
În răcoarea dimineţii, pădurea părea de aramă, poleită de razele timide ale soarelui. Toamna târzie îşi îngrămădea norii negri şi mişcători deasupra muntelui.Pe pământul amorţit cad miresme stinse si frunze vestejite. Vântul adie uşor prin livezi, împrăştiind arome dulci şi amărui. Se simte parfumul îmbietor al fructelor coapte.Liniştea se înăbuşă în sunetul cristalin al ..... mai continui si u oke? ;)
29 3 29
2014-10-19T16:11:57+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Este toamna.Vantul adie usor printre crengile copacilor.Pasarile au plecat si ploile  s au intors.                                                                                                        Campia cu graul ei mandru care asteapta sa fie cules arata ca marea cu valuri    involburate.Numai un iepuras a ramas pe campul pustiu si auriu.Teii isi flutura florile care si au pierdut mireasma imbietoare.                                                        Soarele apune si norii acopera campia intunecata.Vine ploaia.Toti iepurii si pasarelele s au dus la cuibul lor speriati de bubuitul tunetului.Dupa ce ploaia a trecut,toti au iesit din ascunzis fericiti.Iepurii si pasarelele zburda iarasi pe campia aurita.                                                                                          Dupa seceris,campia arata goala si pustie,dar in toamna viitoare v a revenii din nou aurita ca soarele de pe cer.
24 4 24