Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-19T15:44:46+03:00
"Iris" pentru ca e un nume mai special ...cred 
eu una ia-i pune Tom deoarece imi aduce aminte de copilarie cand ma uitam la Tom si Jerry
am doi motani: Mishu si Miio....Sunt nume care mi-au venit in cap pe parcurs :))
2014-10-19T15:47:00+03:00
Daca as avea un motan eu i-asi pune numele garfield pentru ca e un nume foarte dragut si amuzant