Răspunsuri

2014-10-19T15:44:44+03:00
1. văzător,vedere,nevăzut ,nevăzător ,revăzut 
2. simțitor,nesimțitor,nesimțit,resimțit,simțit,presimțit
3.vină,vinovăție,nevinovat,nevinovăție
4. înființat,desființat,reînființat,înființare,desființare...
10 4 10
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-19T16:05:25+03:00
A vedea - vede,vedere,vederi,vezi,nevazut,vazut,nevazuta,vazuta,vazator,nevazator
a simti - simte,simtire,simtiri,nesimtit,nesimtita,nesimtire,simtitor,simtitoare
vinovat - vinovata,vinovati,vinovate,vinovatie,nevinovatie,nevinovat,nevinovata,nevinovati,nevinovate
fiinta - infiintat,infiintata,fiinte,desfiintat,desfiintata,desfiintati,desfiintate,desfiintare
12 4 12