Va rog am nevoie urgent dau 46 punte si multumiri si stele.
O multime A are 12 elemente si o Multime B are 10 elemente.(a)daca A intersectat cu B are 15 elemente,cate elemente are A reunit cu B.(b)daca A reunit cu B are 5 elemente,cate elemente are A intersectat cu B.(c)care este cel mai mare si cel mai mic numai numar de elemente Ale multimii A intersectat cu B si in ce situatii se obtine?dar pentru A reunit cu B

2

Răspunsuri

2014-10-19T15:53:38+03:00
Cred ca e gresita.
verifica sanu fi grsit la redactare.
Nu nu am gremita sa scrie in culegerea de mate clasa a 5 a
Gresit
intersectia a 2 multimi una cu 10 respectiv 12 elemente nu poate fi 15 (vezi definitiz intersectiei a 2 multimi)
poatee vb de reuniune?
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-19T15:57:22+03:00
A=(numerele de la 1 la 12) B=(numerele de la 1 - 10) Nu stiu daca e corect dar e grsita problema corecteazo si apoi pune-o aici