Răspunsuri

2014-10-19T15:40:45+03:00
Soarele pentru ca el ne da lumina  si ne incalzeste cand e foarte frig afara ...
As fi preferat ceva cu Luna...dar multumesc, e un raspuns foarte bun :3
nu prea stiu sincer ce sa zic despre Luna :)) Cu placere :3
am pus intrebarea pentru a afla parerile altora. Nici eu nu aveam vreo idee despre soare :))Uite: Luna e mult mai frumoasa , ea straluceste si atunci cand totul din jurul ei este negru si pustiu.
Bine :)) Si frumosa prop. cu Luna :D
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-19T17:41:53+03:00
Luna,deoarece ea mereu face ca noptile indragostitilor care o privesc sa fie mult mai romantica.Sau iti treb un rs pentru a-l reprezenta la scoala?

nu imi trebuie. intrebarea era pusa din curiozitate. Frumos raspuns
:p.mersi