Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-19T15:38:11+03:00
Cinq cent cinquante et mille
2014-10-19T15:38:45+03:00
,,cinq cent cinquante et mille''

ms
cu placer
placere
Constatati afinitati ale starilor poetice si ale imaginilor din Sara pe deal de Mihai Eminescu cu urmatoareletexte poetice: Serile de la Mircesti de Vasile Alexandri, Noapte de vara de George Cosbuc, Sara de Octavian Goga, Seara la Miorcani de Ion Pilat.
Ajutooooooooooooooooooooooooooooooooooor!