Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-19T15:36:15+03:00
Profesorul imi face iar morala.
Azi am citit parabola fiului risipitor la Religie.
Didactic inseamna privitor la invatamant.
Soseau DN2 este parabilica (adica curba) .
2014-10-19T15:54:35+03:00
Iar am primit morala din partea parintilor.
Aceasta parabola are un inteles tainic.
Profesia de cadru didactic implică o serie de responsabilităţi.
Am facut o figura parabolica.

2 5 2