Răspunsuri

2014-10-19T15:37:18+03:00
Je vais etre     Eu voi fi                          
Tu vas etre       Tu vei fi
Il/Elle va etre      El/Ea va fi
Nous allons etre       Noi vom fi
Vous allez etre    Voi veti fi
Ils /Elles vont etre     Ele vor fi

Je vais manger....Elles vont manger....Eu voi manca....Ele vor manca
Je vais finir....Elles vont finir...Eu voi termina....Ele vor termina
Je vais vouloir....Elles vont vouloir...Eu voi vrea...Ele vor vrea
Je vais partir....Elles vont partir...Eu voi pleca...Ele vor pleca
Sper ca te-am ajutat...Puncteaza ca cel mai bun raspuns daca ti-am fost de ajutor
si iti multumesc mult
Daca in pui ca cel mai bun raspuns :)
Je vais partir/Tu vas partir/Il va partir/Nous allons partir/Vous allez partir/Elles vont partir
si vouloir am pus cel mai bun raspuns :)
Je vais voulori/Tu vas vouloir/Il va vouloir/Nous allons vouloir.Vous allez vouloir/Ils/Elles vont vouloir
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-19T22:15:48+03:00
Viitorul apropiat se formeaza cu ajutorul verbului ALLER la present+ un verb la infinitiv.

ALLER(a merge)+verb la infinitiv(partir,finir,manger,vouloir,etre etc)

Je vais partir(Eu o sa plec)
Tu vas finir(Tu o sa termini)
Il/Elle va manger(El/Ea o sa manance)
Nous allons vouloir(Noi o sa vrem)
Vous allez etre(Voi o sa fiti)
Ils/Elles vont chanter(Ei/Ele o sa cante)


3 5 3