Răspunsuri

2014-10-19T15:33:16+03:00
Nu exista, logaritmul se extrage doar din numere pozitive
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
  • m99
  • Începător
2014-10-19T15:35:08+03:00
Nu se poate. Ai log₃⁰, 3 este baza si 0 argumentul. Ca un logaritm sa existe argumentul trebuie sa fie strict pozitiv, baza strict pozitiva si diferita de 1. Din moment ce 0 (argumentul) nu este >0 inseamna ca nu se poate
1 5 1