Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-10-19T15:33:44+03:00
........... copilăria asa cum ii spunem noi e raiul veseliei al bunatatii si al inocenței.nu exista om care sa nu se fi bucurat când era copil sa nu alerge si sa zburde in aceasta perioada.trebuie sa ne bucuram cu totii din plin.Ea e foarte scurta dar trebuie trăită din plin.nu exista om care sa nu fii tresărit la auzul acestui cuvânt si sa nusi amintească aceste clipe dragi. . Bucurate copile in lumea ta a inocentei si bucurate de ea fiindcă nu se mai întoarce niciodată!
2014-10-19T15:40:47+03:00
   Copilaria e cea mai frumoasa. Ea va ramane vie amitire in sufletui oricarui om. Nu putem sa o uitam, ea e cea mai frumosa perioda. Fara copilarie lumea nu ar mai fi la fel. Jocurile ei sunt minunate. Atunci e bucuria cea mai mare, atunci timpul ne este dedicat noua, dedicat fericirii noastre. In casa bunicilor am auzit primele povesti, pe genunchiul lor am stat cand plangeam.
   Dupa copilarie urmeaza moartea, desteptarea in lumea cea noua. Aceasta sfarseste surasul pur ca lacrima. E un apus  vesnic al zambetului copilaresc si numai amintirile raman...Adio copilarie...Adio dulci amintiri...
Sa stii ca NU e copiata. eu am compus-o
si chiar e frumoasa e clar ai talent
Multumesc!
Si a ta e foarte frumoasa!