Neata :)))
Cristina nu se pricepe la Mate deci O.o
Construiti un dreptunghi care are lungimile laturilor de 4 cm si 2,5 cm.Calculati apoi perimetrul dreptunghiului.
Figura am facut-o eu da nu-mi iese ceva :))))
Ajutati-ma va rog ^_^ Si da stiu ca e usoara dar ma incurc la ea >_< :))

2

Răspunsuri

2014-10-19T15:19:37+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-19T15:21:17+03:00
Perimetrul=L+L+l+l
P=4+4+2,5+2,5
P=8+5
P=13
Eu scriam P=4+4+4,5 si daia nu-mi dadea corect.Multumesc.
Cu placere!;e 2,5+2,5 deci 5