Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-10-19T15:12:41+03:00
I se spune primăvara deoarece e vorba de peisajul ,vestitorii si oaspetii primaverii
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-10-19T15:20:17+03:00
Titlul reflecta ideea centrala a poeziei,titlul este format dintr-un substantiv comun,nr singulatr,gen feminin,autorul vrea sa ne arate iubirea lui fata de acest anotimp  fiindca acest anotiump induce o stare de bine dupa o iarna geroasa.
3 5 3