Gasiti un sinonim pentru urmatoarele unitati frazeologice : slab de inger , tras de par . apa de colonie , a intoarce pe dos , a strica orzul pe gaste , a umple cu ocaua mica , cap patrat , braul cerului .


2

Răspunsuri

2014-10-19T15:10:51+03:00
1.fricos
2.fortat
3.parfum
4.indispus
5.a risipi
6.a surprindre
7.prost
8.curcubeu
10 4 10
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-19T15:14:02+03:00
slab de inger-caracter slab ,
tras de par=forţatapa de colonie = parfum

a intoarce pe dos= a coti invers
strica orzul pe gaste- a irosi (ceva)
a umbla cu ocaua mica-a surprinde
braul cerului-curcubeu




12 4 12