Răspunsuri

2014-10-19T15:04:31+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Tu esti responsabil de ceea ce faci,, viata e frumoasa!traeste-o!,, invata sa fii mai bun! :D

viata muritorului , prietenia, fii bun, fii om cai grates,nu fi detinutul internetului
Multumesc
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-19T15:08:58+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
viata muritorului , prietenia, fii bun, fii om cai grates,nu fi detinutul internetului