Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-19T15:04:31+03:00
Izvoarele istorice sunt dovezi materiale si dovezi scrise care ne ajuta sa reconstituim trecutul . Izvoarele istorice scrise sunt : acte , monede , harti , scrisori si nescrise sunt arme , unelte , urme de locuinte , podoabe
Izvoarele istorice scrise sunt acte, harti, scrisori care ne ajută să dovedim ca trecutul acelor oameni a existat , iar cele nescrise sunt vase din pământ, podoabe, arme, unelte, pe care acestia le foloseau.
multumes foarte mult !!!!
2014-10-19T15:05:06+03:00
Izvoare istorice scrise :monede,harti,carti
si nescrise:vase,legende,arme,ruine