Va rog ajutatima si pe mine cu o lista de 20 de neologisme. CINE MA AJUTA CU CELE MAI BUNE NEOLOGISME II OFER 64 DE PUNCTE

2
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Bazin, cimpanzeu, elev, spaghete, superstitie, invitatie, pizza, handbal, bormasina, combinat, fotbal, set, hobby, weekend, merci, living, selfie, televizor, laptop, ok
betybeatrys10 imi dai cele 64 de puncte ca am zis mai mult de 20
si am dat si definitia

Răspunsuri

2014-10-19T14:52:12+03:00
Contempatie; ipoteza;abajur;baliverna;cabotin;debarcader;robor;amputa;habitat;metrou;sauna
extravaganta;antagonic;cadastru;jena; mozaic;papion ;regret;habitat;crema; alibi;
 
Cred ca team ajutat te rog imi dai cele 64 de puncte
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-10-19T17:05:59+03:00
Franceza : bleu,violet,oranj,acaju,bleumarin

Engleza
: stand-by,meeting,job,hobby,interviu

Italiana : incognito,spaghete,pian,realmente,apartenenta

Ge
rmana : loz,rucsac,crenvurst,manager,iceberg

Ti-am dat 4 categorii , avand 5 exemple fiecare . Deci 20 in total.
1 5 1