Corectati greselile din enunturile urmatoare :
Care il doresti ?
Romanul care ni l-a recomandat profesorul nu este la biblioteca.
Asta am cumparat-o azi.
Ingrijeste copiii.
Stie vorbi limba franceza.
Poate rezolva exercitiile.
Am incercat de a vorbi cu el .

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-02-25T17:59:26+02:00
Pe Care il doresti ?
Romanul care mi l-a recomandat profesorul nu este la biblioteca.
Aceasta am cumparat-o azi.
Ingrijeste, copiii.
Stie a vorbi limba franceza.
Poate rezolva exercitiile.
Am incercat sa vorbesc cu el .
23 4 23
2014-02-25T17:59:57+02:00
Pe care il doresti?
Romanul pe care ni l-a recomandat profesorul nu este la biblioteca.
Pe aceasta am cumparat-o azi.
Ii ingrijeste pe copii.
Stie a vorbi limba franceza.
Am incercat a vorbi cu el.
18 3 18