Răspunsuri

2014-10-19T14:42:29+03:00
24:7=3rest3. 32:7=4rest4 40:7=5rest5. 56:7=7rest7. 64:7=8rest8 72:7=9rest9
MERSI DAR TREBUIE PRIN TEOREMA IMPARTIRII
SI DE ASTA NU STIU
RESTUL MPARTIRII LA 7 ESTE 6 5 4 3 2 1 SI 0.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-19T14:44:07+03:00
X:7=6 rest6
x=7x6+6
x=48

x:7=5 rest5
x=7x5+5
x=40

x:7=4 rest 4
x=7x4+4
x=32

x:7=3 rest 3
x=7x3+3
x=24

x:7=2 rest 2
x=7x2+2
x=16

x:7=1 rest 1
x=7x1+1
x=8

x:7=0 rest 0
x=0

Nr. sunt : 48 , 40 , 32 , 24 , 16 , 8 , 0 .