Răspunsuri

2014-10-19T14:35:50+03:00
A+B+C=100
A+B=69=>A=69-B
B+C=61=>C=61-B
69-B+B+61-B=100
-B=-30( *-1)
=>B=30=>A=39=>C=31
scrie-l
Pai pentru ca B are minius (-) si 30 are la fel minus ,am inmultit cu -1 ca sa dea cu plus=> B=30
pentru ca minus ori minus=plus ... -*-=+
Eu sunt clasa a sasea si n-am invatat asa ceva...tu vrei sa scriu chestia asta la a treia/
Cum adica esti a sasea da scri la a treia?
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-19T14:35:55+03:00
A) cate timbre are primul ?
100-61=39
b) Cate timbre are al treilea ?
100-69=31
c) Cate timbre are al doilea ?
100-39-31=30

verificarea : 39+30+31=100