Răspunsuri

2014-10-19T14:22:02+03:00
Mai bine invata DECAT sa te plictisesti.
DE CAT timp esti plecat din tara?
Nu imi place DELOC mancarea facuta de mama.
Te-ai interesat DE LOC de parcare?


2 3 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-19T14:25:28+03:00
De cat sa ma duc la scoala mai bine la biserica.
Mai bine un pahar de suc decat o prajitura.
Noi am invatat complementul circumstantial de loc.
Ea nu a scris lectia deloc.
Nicicand nu am fost la muzeele de dinozauri.
Nici cand aveam 2 ani nu am vorbit bine.
Odata am fost la mamaia.
Intr-o data am cazut.
Vesel sau trist este totuna.
Tot una imi este.