Răspunsuri

2014-10-19T14:20:27+03:00
Zile ca mierea, toamna ca o printesa Cam atat stiu .. Daca nu e bine imi cer scuze
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-19T14:27:10+03:00
Zile (insorite) ca obrajii pali ai unui inger
zile ca daruri ceresti
zile (calde) ca iubirea unei mame fata de copilul ei

Toamna(amara) ca lacrimile unei vaduve plangand
Toamna(colorata) ca apusul unei zile frumoase
Toamna ca o sarbatoare a naturii pentru bogatiile ei

cam atata stiu.sper ca ti-am fost de folos
2 5 2