Răspunsuri

2014-10-19T14:23:29+03:00
0,(34)-1,(25)=34/99-125-1/99=34/99-124/99=-90/99=10/11
0,0(5)+1,2(3)=5/90+123-12/90=5/90+111/90=116/90=58/45
-4,(3)+1,(5)= -[43-4]/9+15-1/9=-39/9+14/9=-25/9
-2,5+2,(5)-2,(5)=-2,5
-3,(8)+3,0(8)= -[38-3]/9+308-30/90=-35/9+278/90=-35*10+278/90=(-350+278)/90\=-72/90=-26/45
aveti grija la operatiile cu perioada, fiecarui numar din perioada ii corespunde cifra 9. De unde a aparut la 0,(34) doar un 9? iar cifrele din afara perioadelor se scad din nr total
eu consider sa te uiti mai bine la ce a scris Cristinne19
mai cere si alte pareri daca crezi ca raspunsul meu nu e bun
Da am vazut ca si raspunsul ei are niste greseli
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-19T14:26:52+03:00
0,(34)-1,(25) =  \frac{34}{9} -  \frac{125}{9} = - \frac{91}{9}
0,0(5) + 1,2(3)=  \frac{5}{90} +  \frac{123}{90} =  \frac{118}{90}
-4,(3) +1,(5) =  - \frac{43}{9} + \frac{15}{9} =  -\frac{28}{9}
-2,5+2,(5)-2,(5) =  -\frac{25}{10} +  \frac{25}{9} - \frac{25}{9} = -  \frac{25}{10}
-3,(8) +3,0(8) =-   \frac{38^1^0}{9}+ \frac{308}{90}= - \frac{380}{90} +  \frac{308}{90}= -  \frac{72}{90}
Mai am o intrebare tot cu exercitii la mate daca poti sa te uiti prin ele
mersi mult ptr raspunul de mai devreme