Răspunsuri

2014-10-19T14:10:05+03:00
Ploaie-urat,trist,prosper,mohorat,rece,frig,nostalgie,bogatie
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-19T14:19:59+03:00
Ploaie-picaturi,vapori,fenomen,natura,stropi,baltoage,lacrimi,nostalgie,ploita...
sunt mai multe dar din campul lexical cuvintele trebuie sa faca parte din aceeasi categorie de parte de vorbire de exemplu cuvantul ploaie este substantiv,iar cuvintele din camp la fel trebuie sa fie substantive:))
ma ajuti si pe minr ?:(
cu ce sa te ajut?
tocmai am scris dai la profilul meu
te rog