Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-19T14:03:28+03:00
a)|-18|+|17|-|-30|x0=18+17=35
b)|28|-|-14|+|-55|x0=28-14=14
c)|68|:|-2|+|29|-|-15|=68:2+29-15=34+14=48
d)|-102|:|-3|+|91|-|-69|=102:3+91-69=34+22=56
2014-10-19T14:10:04+03:00
A) |-18| + |17| -|-30| x0 = 18+17 +30 x0 =18+17+0 =35
b) |28| -|-14| +|-55| x0 = 28+14+55 x0 =28 +14 +0=  42
c)|68| : |-2|+|29|-|-15|= 68 : 2 +29+15 = 34+29+15= 78
d) |-102| :|-3| +|91| -|-69| = 102:3+91+69= 34+91+69 = 194