Alcatuieste propozitii cu cuvintele : mereu , drept , a conduce , cusur , timid , a trece , rival , a relata , decisiv .

2
Sa nu uiti mereu este cale de intoarcere
Fiecare are dreptul la viata ,la familie,la un nume ...
Tatal meu conduce masina ca pe o motocicleta
Ionika este foarte timid :D
Cu rabdarea treci si marea
Acesta este votul decisiv al Arinei
Mereu merg la scoala.

Răspunsuri

2014-10-19T13:44:49+03:00
In vacanta, mereu ma joc pe calculator.
Ma doare piciorul drept,
Tata conduce masina cea noua.
Prietenul meu este timid.
Autobuz trece in fiecare zi la aceesi ora.
Am un rival pe masura.
Scorul a fost decisiv.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-19T13:49:47+03:00
Vei fii MEREU cel mai bun prieten al meu.
Bunicul se uita DREPT la nepotii lui si incepe sa ii lacrimeze ochii.
Andrei este CUSUR la matematica.
Intodeauna ,Andrada este timida la scoala.
Profesoara Trece cu vederea peste testul lau Alex.
La concurs, fratele meu il are ca RIVAL pe Marian.



5 4 5