A) Gasiti sinonime (cuvinte sau alte expresii)pentru urmatoarele expresii:
a pune pe cineva la incercare,ii sufla vantul in traista,a face zile fripte cuiva,a se da pe brazda,a lua in consideratie.
b)Alcatuiti cate un enunt cu fiecare expresie data.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-19T13:41:49+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A)a pune pe cineva la incercare = a testa pe cineva
   ii sufla vantul in traista = sarac
   a face zile fripte cuiava = a enerva pe cineva
   a se da pe brazda = a se indrepta
   a ua in cosiderare = ?????
34 4 34
2014-10-19T13:42:09+03:00
A testa, sarac, a chinui pe cineva, a sta degeaba, a crede
27 4 27
Vecina ii face zile fripte sotului ei
Eu ma dau pe brazda cand ma plictisesc
Mama i-a in considerare tot ce vede la televizor
Aaa scuze a se da pe bradza ii a munci....Tatal meu se da pe brazda in fiecare zii la lucru....cu placere :))
Mda ...mersi :3