Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-25T17:30:18+02:00
Subiect: Al meu a plecat
atribut: Cadoul meu a fost cumparat ieri
Nume predicativ: Alin este al meu
complement: L-am suparat pe al meu.

eu le-am facut pe toate cu meu, dar tu poti pune orice pron posesiv vrei
3 3 3
2014-02-25T17:33:43+02:00
 AI mei au plecat la mare ( subiect)
 Ei au vorbit despre ai mei( complement indirect)
 Sunt ai mei . ( nume predicativ)
  L-em dat alor mei un cadou. ( atribut pron genitival)