Răspunsuri

2014-10-19T13:37:22+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Prin mirosul cald de toamnă 
Frunze late aurite 
Aşternute în grămadă
Ţes covoare...
9 4 9
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-19T14:04:52+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
O,tu tomna,iarasi vii
cu miresme azurii
cu culori miraculoase,
si amintiri foarte frumoase...


14 5 14