Răspunsuri

2014-10-19T13:13:23+03:00
A înnâduși, a se întoarce, a scuza, gust,, a se împedica, a deține
Cel mai inteligent răspuns!
  • ave
  • Ambiţios
2014-10-19T13:21:41+03:00
A INABUSI- PROPRIU: A SCUFUNDA
                - FIGURAT : A OPRI ( MI-AM INABUSIT STRANUTUL)
A REVENI- PROPRIU: A SE INTOARCE
               - FIGURAT : A-TI AMINTI ( IMI REVINE IN MINTE CEVA)
A IERTA- PROPRIU: A SCUZA
             - FIGURAT : ?
POFTA( A POFTI)- PROPRIU :A INVITA
                           -FIG. : A VREA ( A POFTI LA O PRAJITURA)
A PRIMI- PROPRIU: A ACCEPTA
            - FIG.- A INVITA
A SE POTICNI- A SE OPRI( A SE POTICNI LA O INTREBARE)
                       -FIG.-: A STA SA SE GANDEASCA
Scriee alt fel ca nu inteleg te rog
jgata am inteles ms