Răspunsuri

2014-02-25T17:29:36+02:00
Al sau catel  a fost extrem de cuminte . 
 Ai mei au plecat in vacanta.
 Alor tai le place ciocolata amaruie.
 Ale noaste sunt cele mai bune.
 A voastra compunere a fost una dintre cele mai bune
22 4 22
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-25T17:31:53+02:00
Al său: Caietul este al său.
Ai mei: Aceşti pantofi sunt ai mei.
Alor tăi: Alor tăi nu le place de mine.
Ale noastre: Tablourile sunt ale noastre.
A voastră: Cartea este a voastră.
Sper că te-am ajutat! :)
38 4 38