Răspunsuri

2014-10-19T13:08:15+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
15= 3*5 6=2*3 21=3*7 14=2*7 Descompunele Numarul a este prim daca multimea divizorilor lui a este 1 si a
Pentru toate numerel
Ti-am dat regula nu fi lenes
Stiu regula
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-19T13:28:33+03:00
15=3*5 6=2*3 21=3*7 14=2*7 55=5*11 91=7*13 119=7*17 143=11*13 84=2*2*3*7 45=3*3*5  99=3*3*11 147=3*7*7 510=2*3*5*7 650=2*5*5*13 950=2*5*5*19
3 4 3