Răspunsuri

2014-10-19T13:02:16+03:00
In primul rand, gubernie este un cuvant in limba rusa, care poate fi tradus ( cat de cat ) drept provincie, fiecare gubernie fiind condusa de un gubernator.

- In anul 1708, Petru cel Mare a impartit Rusia in opt gubernii.

Sper ca te-am ajutat!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-19T19:01:42+03:00
"In perioada 1812-1918, Basarabia a fost gubernie a Imperiului Tarist."
Gubernie sau se mai spune "oblastie"..
2 4 2