Ajuta-ma te rog !

Imaginează-ţi că eşti Moş Crăciun şi că trebuie să împarți cadouri unor copii dintr-un centru de plasament . Acești i-au scris moșului multe scrisori , dar nu l-au văzut niciodată . Scrie o compunere , de 15-20 de rânduri , în cara să evidențiezi reacțiile acelor copii la întâlnirea cu "Moșul" , dar și felul în care tu însuți / însăți bucuria de a dărui .

În compunere trebuie :
- să formulezi un titlu expresiv / personalizat al textului redactat
- să respecti convenții specifice unui descrieri
- să ai un conținut și un stil adecvate tipului de text și cerinței formulate
- să respecți normele de exprimare , de ortografie și de punctuație

2

Răspunsuri

2014-10-19T12:53:27+03:00
.............................................................

tu esti tampita daiana sau cum dracu te cheama
pai voi trebuie sa stiti asta nu sa puneti intrebari
si tu dutza =putza sa te duci tu drecu de tampita
date dracu' de Daiana cu numele tau
auzi Daiano nu ma stresez sa iti scriu
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-19T13:09:57+03:00
Era ziua de Craciun . Fulgisori de zapada cadeau vertical pe pamant . Ma uitasem pe geam si il asteptam pe Mos Craciun. Am stat putin pe ganduri ca acum cateva zileam mers la un centru de plasament , imi adusem putin aminte ca erau acolo niste copii foarte micuti si care cred ca ei acolo facura si ei o scrisoare pentru ziua de Craciun. Am chemat cativa prietenisa mergem sa le ducem si lor ceva din ce noi aveam deja . Ne-am imbracat in niste coatume mai vechi si am mers pentru a le impartii si lor cateva dulciuri si jucarii.
Ma ajutatiiiiii rezumatu la mAi este mult pana diseara de o, pancu-iasi pls