Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • ave
  • Ambiţios
2014-10-19T12:56:53+03:00
PARABOLIC: EU AM O ANTENA PARABOLICA PE ACOPERISUL CASEI MELE.
MORALA: PARINTII MI-AU FACUT MORALA PENTRU CA AM GRESIT.
DIDACTIC: CATALOGUL ESTE UN OBIECT DIDACTIC.
PARABOLA: ELENA A PRODUS O PARABOLA SI NU AM INTELES CE A VRUT SA ZICA.
Ai gasit??
POTI SA-MI SCRII INTREBAREA AICI?
Intra la mn pe site si uitele intrebari puse si este una cu sens figurat si propiu
GATA
SPER SA-TI FIE DE FOLOS. NU AM STIUT LA UNA..... :(
2014-10-19T13:27:14+03:00
 profesoara ia facut morala lui iont.
profesorii fac parte din cadrul didactic.
patul este parabolic.
andrei citeste o parabola.

4 2 4