Răspunsuri

2014-02-25T17:22:08+02:00
Da eu asa am auzit de mai multe ori si am auzit si la televizor, dar ei vad foarte bine si pe intuneric.
2 3 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-25T17:24:56+02:00
Cainii tind sa fie prezbiti (nu vad bine de aproape) din cauza ca au muschii ochilor foarte slabi, insa vad color intr-o anumita masura, insa nu culori la fel de clare cum vedem noi.
Nu ma nu!
Caini nu vad alb negru
Ei dea proape vad in culorile ungariei si de departe vad in culorile curcubeului
Tata viata lor ii numa curcubeu si unicorni care is facuti din pedigrie
Cuplacere mahhh Cu PLACERE