Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-19T12:41:11+03:00
Decat sa citesc mai bine scriu .
De cat timp mergi acolo ?

Nu m-a impresionat deloc . 
Este este de loc din Ardeal . 

Nu o sa te iert nicicand.
Nici cand zambesti nu este vesel . 

Odata traia un rege . 
Ziua mea este o data importanta . 

Tot una din ele a facut . 
Viata e totuna cu moartea . 
2 5 2
2014-10-19T12:42:16+03:00
Noi avem de citit o poezie . 
Petru este un baiat decitit.
Nu mi-am invatat deloc. 
De loc sunt din Bucuresti .
Nici cand nu mi-a mai fost asa de seta .
Nicicand nu o sa fiu rau .
Odata , de mult traia o printesa.
Te voi ajuta inca O data .
Totuna e sa zici : ''ori '' sau  ''sau '' . 
La magazin vine tot una  ( una cate una )_ .