Răspunsuri

2014-10-19T12:24:27+03:00
 Ca un vartej, toamna a venit pe meleagurile noastre. Scutura din priviri tot verdele naturii lasandu-l fara vitamine, privea doar cu infrigurare la o pasare si aceasta murea, a luat toata viata din viata si acm, totul este mort!
 Daca iei ceva ce nu iti apartine vei muri in chinuri! Vom lua masuri, vara trebuie sa reapara si vom avea castigul in sange! 
14 4 14
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-19T13:15:10+03:00
Toamna a venit.afara este foarte frig iar in casa este bine si cald.tata sa dus sa taie lemne pentru foc.in timp ce eu si fratii mei ne jucam usa sa trantit de perete iar unul din fratii mei a zis:
-tu este tati?
-da.
-ai adus lemne pentru foc?
-nu.
-de ce?
-vantul le-a luat vantul si sau dus in ploaie.
-ooof!suspinara ei.
-de ce nu te duci sa iei lemne de la vecini? spusem eu.
-buna idee.
dupa aceea eu luam un creion si am inceput sa desenez.
       
7 4 7